Telefonisch onderzoek
Al ruim 30 jaar ervaring in telefonisch onderzoek...
Deskundige aanpak voor
directe inzichten
Right Marktonderzoek brengt met meer dan 30 jaar ervaring in telefonisch onderzoek de mening en behoeften van uw doelgroepen nauwkeurig in kaart. Ons in-house callcenter, bemand door goed getrainde enquêteurs, staat garant voor kwalitatief hoogwaardig veldwerk. Telefonisch onderzoek wordt effectief ingezet voor klanttevredenheid, naamsbekendheid, mystery shopping, en exit onderzoeken.
Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van telefonisch onderzoek voor uw organisatie? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.
Een videocall is zo geregeld – wij horen graag van u!
Deze klanten gingen u voor
Methode
Ons eigen callcenter is uitgerust met ervaren enquêteurs die zowel overdag als 's avonds beschikbaar zijn. Elke medewerker ontvangt een gedetailleerde briefing voor het project en staat onder continue kwaliteitsbewaking. Dit zorgt voor betrouwbare en valide resultaten.
Wij bieden opdrachtgevers de mogelijkheid om het telefonische veldwerk live te volgen vanuit ons kantoor. Dit geeft u direct inzicht in hoe de data verzameld worden en versterkt de verbinding met de onderzoeksresultaten.
Hoewel non-respons een uitdaging kan zijn bij telefonisch onderzoek, minimaliseren wij dit door een gerichte benadering. De respons is sterk afhankelijk van het onderwerp en de doelgroep, en onze ervaring helpt om effectief hierop in te spelen.
In bepaalde gevallen combineren we telefonisch met online onderzoek voor een hybride aanpak. Dit verhoogt de respons en maakt het mogelijk om de respondenten eerst persoonlijk te benaderen, waarna ze de keuze krijgen om de enquête online of telefonisch te voltooien. De combinatie van telefonisch met online onderzoek wordt bijvoorbeeld toegepast indien:
Telefonisch onderzoek is ook een effectieve manier om e-mailadressen te verzamelen voor toekomstig online onderzoek. Dit versnelt het proces van dataverzameling en kan leiden tot een grotere en meer betrokken respondentengroep.
Onze telefonische onderzoeksmethodiek maakt het mogelijk om geluidsfragmenten af te spelen voor de respondenten. Dit is bijzonder waardevol in onderzoeken naar bijvoorbeeld de herkenning van reclames of de aantrekkelijkheid van audiocontent.