Mystery shopping
Al ruim 3 decennia ervaring in mystery shopping...
Verfijnd inzicht door mystery shopping
Naast het beoordelen van klanttevredenheid, biedt mystery shopping een waardevolle diepte-analyse van de daadwerkelijke kwaliteit van uw dienstverlening. Uitgevoerd door de experts van Right Marktonderzoek, onthult dit onderzoek de mate van klantgerichtheid, vriendelijkheid, en gastvrijheid van uw medewerkers. Bovendien krijgt u inzicht in hun empathisch vermogen, productkennis en de effectiviteit waarmee zij verkoopkansen aangrijpen.
Krijg duidelijke inzichten in klantbeleving met mystery shopping door Right Marktonderzoek. Neem vandaag nog contact op voor een kennismakingsgesprek.
Een videocall is zo geregeld – wij horen graag van u!
Wat wij bieden
In een mystery shopping onderzoek evalueren onze onderzoekers uw organisatie op basis van vooraf vastgestelde criteria, door zich voor te doen als (potentiële) klanten. Dit unieke perspectief onthult hoe uw team echt interageert met klanten. Onze onderzoekers, afgestemd op het klantprofiel van uw organisatie qua leeftijd en geslacht, bereiden zich grondig voor om zo authentiek mogelijk over te komen en de interactie natuurgetrouw te ervaren.
Right Marktonderzoek biedt diverse vormen van mystery shopping aan, waaronder:
Deze klanten gingen u voor
Typen
Bij mystery shopping wordt vaak gedacht aan het fysiek bezoeken van een winkel. Maar mystery onderzoek kan ook worden toegepast op telefonisch contact met uw organisatie (mystery calling), schriftelijk contact of contact via uw website/e-mail. Ook kunnen door middel van mystery onderzoek websites worden beoordeeld. Met gerichte cases/zoekopdrachten wordt bekeken of de websites duidelijk zijn en voldoende informatie bieden voor de doelgroep.
Door realistische scenario's en een op maat gemaakte checklist te gebruiken, ontwikkeld in nauwe samenwerking met de opdrachtgever, zorgen we voor een nauwkeurige en relevante evaluatie van de klantinteracties. Deze benadering staat garant voor meetbare, vergelijkbare resultaten en biedt concrete inzichten voor verbetering.
Bij het ontwerpen van mystery shopping onderzoeken leggen we een sterke focus op specifieke beoordelingscriteria die essentieel zijn voor een diepgaand begrip van de klantbeleving. Deze criteria omvatten:
Mystery shopping wordt toegepast op diverse niveaus binnen de organisatie om een holistisch beeld van de klantenservice en -beleving te verkrijgen: