Cliënttevredenheidsonderzoek voor Impegno

Impegno biedt tijdelijke zorg aan mensen en gezinnen met psychische problemen, die verminderd zelfredzaam zijn en daardoor dreigen uit te vallen. Impegno verricht haar zorgverlening met circa 300 medewerkers, verdeeld over verschillende teams. Impegno gebruikte al jaren de CQI-vragenlijst, maar dat instrument was voor Impegno te weinig dynamisch en sloot onvoldoende aan op de werkwijze binnen Impegno. Impegno zocht een nieuw onderzoeksinstrument, dat zij samen met Right Marktonderzoek heeft ontwikkeld. Right Marktonderzoek voert doorlopend een online tevredenheidsonderzoek uit onder de cliënten van impegno. Er wordt gewerkt met korte online vragenlijsten, die nauw aansluiten bij het type cliënten en het moment in het zorgtraject. Doordat de feedback van cliënten structureel in kaart wordt gebracht, krijgt Impegno sturingsinformatie om optimaal vraaggestuurd en resultaatgericht te werken. Het resultaat van het onderzoek wordt live gerapporteerd in een online interactief dashboard, waar ieder team zelfstandig mee werkt. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Neem vandaag nog contact op voor een kennismakingsgesprek. Een videocall is zo geregeld – wij horen graag van u!

Benieuwd naar wat Right ook voor u kan betekenen?

Vul nu het formulier in en één van onze experts neemt spoedig contact met u op.
Offerte

1.000+

Klanten

8,4

Klanttevredenheid

4.000+

Verrichte onderzoeken

30+

Jaar ervaring
Right in cijfers