Employee journey
Al meer dan 30 jaar ervaring in employee journey-onderzoek...
Inzicht in de volledige werknemersloopbaan
Employee Journey-onderzoek biedt de mogelijkheid om de gehele loopbaan van een medewerker binnen een organisatie in kaart te brengen. Van het eerste contact tijdens het sollicitatieproces tot het vertrek en datgeen wat daartussenin zit zoals promoties. Dit onderzoek biedt waardevolle inzichten in de verschillende fasen die een medewerker doorloopt, waaronder preboarding, onboarding, development en offboarding. Het doel is om ieder contactpunt tussen werknemer en organisatie te analyseren, om te begrijpen hoe dit de ervaringen, verwachtingen, tevredenheid en loyaliteit van de werknemer beïnvloedt.
Optimaliseer elke fase van de employee journey met inzichten van Right Marktonderzoek. Neem vandaag nog contact op voor een kennismakingsgesprek.
Een videocall is zo geregeld – wij horen graag van u!
Deze klanten gingen u voor
Wat Right Marktonderzoek biedt omtrent Employee Journey-onderzoek
Employee Journey die van invloed zijn op de tevredenheid en betrokkenheid van de
medewerker.
inclusief preboarding, onboarding, development en offboarding, om te begrijpen waar
verbeteringen mogelijk zijn.
verbeterproces voelen zij zich gewaardeerd en gehoord, wat bijdraagt aan hun
loyaliteit aan de organisatie.
op verschillende momenten in de Employee Journey om real-time inzichten te
verkrijgen en deze te gebruiken voor continue verbetering.
Methode employee journey
wij identificeren verschillende medewerkerssegmenten, zoals de arbeidsperiode of functie, en/of medewerkerpersona’s, fictieve personages die verschillende groepen medewerkers binnen een organisaties kunnen representeren.
wij zorgen voor feedbackmechanismen bij iedere stap van de Employee Journey. Door regelmatig informatie van medewerkers te verzamelen, kunnen wij een actueel beeld geven van de carrièreontwikkeling van iedere medewerker binnen de organisatie.
hierdoor worden feedbackverzoeken automatisch verstuurd wanneer medewerkers bepaalde belangrijke momenten meemaken, zoals een promotie of bij een verandering van team. Dit helpt een organisatie om altijd op de hoogte te zijn van alle beschikbare feedback, zodat op ieder moment verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. Met als uiteindelijke doel ervoor te zorgen dat medewerkers tevreden zijn en blijven.