RISA-model©

Bij tevredenheidsonderzoek kan het RISA-model© (Right Satisfaction Model©) worden toegepast. Met dit model meet u op nauwgezette en efficiënte wijze de tevredenheid van uw doelgroepen. Dit kunnen bijvoorbeeld klanten of personeelsleden zijn, maar ook externe relaties of leerlingen van een onderwijsinstelling en hun ouders. Het model is speciaal ontwikkeld om een grote hoeveelheid cijfermatige informatie direct inzichtelijk te maken. Meer weten over ons RISA-model©, neem gerust contact met ons op.

In één oogopslag ziet u over welke aspecten (kwaliteitsindicatoren) uw doelgroepen tevreden dan wel ontevreden zijn en in welke mate deze aspecten van invloed zijn op het algehele gevoel dat zij over uw bedrijf of instelling hebben. Daardoor is het model een managementinstrument dat u in staat stelt om gericht te werken aan een grotere tevredenheid over uw organisatie.

Contact

Benieuwd naar wat Right ook voor u kan betekenen?

Vul nu het formulier in en één van onze experts neemt spoedig contact met u op.
Offerte