Faciliteiten

Als u het écht wilt weten...

Expert telefonische inzichten bij Right Marktonderzoek

Right Marktonderzoek beschikt al 30 jaar over een in-house callcenter. We hebben ruime ervaring met verschillende soorten telefonische onderzoeken in verschillende talen en werken met eigen enquêteurs, die we zelf intern opleiden. Zowel onze projectleiders als de veldwerkbegeleider zijn direct betrokken bij het veldwerk en hebben hierdoor een goede feeling voor het onderzoek en kunnen de kwaliteit voortdurend monitoren.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van telefonisch onderzoek voor uw organisatie? Neem contact op met Right Marktonderzoek voor een kennismakingsgesprek.

Een videocall is zo geregeld – wij horen graag van u!

Contact

Onze onderscheidende voordelen

Het beheren van telefonisch veldwerk binnen onze eigen organisatie brengt meerdere voordelen met zich mee:
volledige onafhankelijkheid van externe partijen
continue monitoring en kwaliteitsbewaking van het onderzoeksproces
directe communicatielijnen tussen enquêteurs en onderzoekers voor snelle feedbackloops met opdrachtgevers
flexibiliteit om on-the-fly aanpassingen in de vragenlijst door te voeren
de mogelijkheid voor opdrachtgevers om het onderzoeksproces van dichtbij mee te ervaren via onze meekijkfaciliteiten

Proefgesprekken

Elk onderzoeksproject begint met een reeks proefgesprekken om de effectiviteit van de vragenlijst te verifiëren en te waarborgen dat we de gewenste informatie accuraat meten. Na deze initiële fase ontvangt ons veldwerkteam gedetailleerde instructies en start het daadwerkelijke telefonische veldwerk, ondersteund door regelmatige evaluatiemomenten met de veldwerkbegeleider.

Een professioneel en ervaren veldwerkteam

Ons veldwerkteam, dat al jarenlang aan Right Marktonderzoek verbonden is, combineert ervaring met uitmuntende telefonische vaardigheden. Voor elk project selecteren we enquêteurs die het beste passen bij de specifieke vereisten, waardoor we zowel in business-to-business als consumentenonderzoeken hoge responspercentages behalen.

Diverse branches en doelgroepen

Wij voeren vanuit ons callcenter voor diverse branches telefonisch onderzoek uit. Het gaat hierbij zowel om business-to-business onderzoeken, als onderzoek onder consumenten. Voorbeelden van specifieke doelgroepen waaronder wij telefonisch onderzoek hebben uitgevoerd zijn:

01

medisch specialisten

02

ouderen

03

docenten

04

scholieren

05

visueel beperkten

06

agrariërs

07

radioluisteraars

08

klanten van energiemaatschappijen

Benieuwd naar wat Right ook voor u kan betekenen?

Vul nu het formulier in en één van onze experts neemt spoedig contact met u op.
Offerte